POLITIKA KVALITY
Firma Kokořínský SOK s.r.o. působí v oblasti provozování veřejné linkové a nelinkové autobusové dopravy na území Středočeského kraje.
Firma působí na trhu od roku 2000.
Vztah k zákazníkovi
- Jsme firmou, silně se orientující na zákazníka.
 
- Cílem všech našich činností je 100% splnění všech předem stanovených požadavků zákazníka při poskytování služeb v oblasti autobusové dopravy.
 
- Rovněž se snažíme předvídat budoucí potřeby zákazníka.
 
Vztah k zaměstnancům
- Kvalitní a odpovědná práce každého zaměstnance je zárukou úspěchu firmy.
 
- Naši pracovníci jsou vybíráni na základě odborných, ale i vyšších morálních vlastností.
 
- Pracovníci jsou a zůstávají díky komplexnímu zapracování, kontinuálnímu vzdělávání a podpoře vedení nositeli výkonnosti naší firmy.
 
- Na podporu zlepšení mezilidských vztahů uvnitř firmy podporujeme sociálně a společensky motivovaný systém. Dobrou vzájemnou komunikací chceme prohlubovat vztah a sounáležitost k firmě. Základem systému je odborně silný, stabilizovaný a spokojený kolektiv pracovníků.
 
Vztah k externím poskytovatelům (dodavatelům)
- Všichni naši dodavatelé, jsou schopni dodávat přesně podle našich potřeb a specifikací.
 
- Chceme mít jen spolehlivé a kvalitní dodavatele.
 
- Požadujeme, aby naši dodavatelé byli zároveň našimi partnery na stejné úrovni zajištění kvality.
 
- Budeme je hodnotit, vybírat a úzce s nimi spolupracovat tak, aby splnili naše očekávání.
 
Vztah k trhu
- Všechny procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR.
 
- Společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
 
- Společnost dbá o optimální zajišťování a využívání potřebných zdrojů.
 
Neustálé zlepšování
- Touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se zavazujeme neustále zefektivňovat zavedený systém.
 
- Změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení kvality produkce firmy. Zlepšování kvality chápeme jako proces stálý a systematický.
 
- Politika kvality je vhodná pro účely a kontext naší společnosti a podporuje naše strategické zaměření.
 
Vedení firmy se zavazuje pravidelně ověřovat funkčnost systému a zabezpečovat všechny potřebné zdroje k jeho efektivnímu fungování.
Ve Mšeně dne 21. 8. 2025
Vyhlásil: Mgr. Petr Kohout, vedoucí dopravy